Политика за рекламация
Благодарим Ви, че избрахте NÓURA! Вашето доверие е от изключително значение за нас и се надяваме, че нашите продукти Ви носят желаните резултати. Ако обаче нещо не отговори на очакванията Ви, сме тук, за да Ви съдействаме. По-долу ще намерите информация относно нашата политика за рекламации.
1. Рекламации за единични продукти и пакети:
Ако не сте доволни от резултатите на продуктите или имате въпроси, ще направим всичко възможно да намерим решение.
В случай на рекламация, предлагаме възстановяване на сумата по банков път.
След консултация с наш сътрудник и одобрение на рекламацията, сумата ще бъде възстановена в рамките на 7 работни дни по банковата сметка, от която е направено плащането.
2. Политика за 3-месечна програма NÓURA:
ГАРАНЦИЯ ЗА ЕФЕКТ – Вярваме, че постоянството е ключът към резултатите.
Ако използвате продуктите в продължение на 90 последователни дни и не забележите промяна, ще Ви възстановим пълната сума по банков път.
Важно:
Гаранцията важи само ако сте закупили продукти за 3 последователни месеца в една поръчка.
Ако закупите първо 1-месечен пакет и впоследствие допълните с още 2 месеца, гаранцията не важи.
3. Винаги насреща за Вас:
Вашето удовлетворение е наш основен приоритет. Ако имате въпроси или нужда от съдействие, не се колебайте да се свържете с нас. Ще направим всичко възможно да намерим най-доброто решение за Вас.
Благодарим Ви, че сте част от семейството на NÓURA!